آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

آمریکا ۱۰ فرد و دو نهاد ایرانی را به اتهام حملات سایبری تحریم کرد



تحریم های آمریکا علیه ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۰ فرد و دو نهاد ایرانی را به اتهام انجام حملات سایبری به فهرست تحریم‌های خود افزود.

به گزارش ایرنا، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در بیانیه ای ادعا کرد دفتر کنترل دارایی های خارجی این وزارتخانه ۱۰ فرد و دو نهاد ایرانی را به دلیل نقش  آنها در اقدامات مخرب سایبری از جمله فعالیت باج افزاری تحریم کرد.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا پیش از این نیز همزمان با اتهام زنی های بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه حمله سایبری به آلبانی اعلام کرد که وزیر و وزارت اطلاعات ایران را تحریم کرده است.

 

بر اساس اعلام امروز وزارت خزانه داری آمریکا، ۱۰ فردی که در فهرست تحریم‌ ها قرار گرفته‌اند همگی تبعه ایران هستند.

 

در بیانیه ای که وزارت خزانه داری آمریکا منتشر کرده، ادعا شده است که تمامی افراد و نهادهایی که شامل تحریم های جدید شدند وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

 

برایان  نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم ادعا کرد  عوامل مخرب سایبری، صرف نظر از کشور یا پایگاه عملیاتی، مشاغل و زیرساخت های حیاتی را در سراسر جهان مورد هدف قرار داده و به طور مستقیم امنیت فیزیکی و اقتصادی آمریکا و سایر کشورها را تهدید می کند.

 

این مقام آمریکایی مدعی شد: برای مبارزه و جلوگیری از تهدیدهای باج افزار از جمله تهدیدهای مرتبط با سپاه پاسداران به هماهنگی با شرکای جهانی خود ادامه خواهیم داد.

 

آمریکا همچنین چهار شرکت و یک فرد ایرانی را به بهانه ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه به تازگی به فهرست تحریم های خود افزوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------