آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اقدام جدید آمریکا برای دور زدن فیلترینگ در ایران



وندی شرمن،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه تلاش‌های این کشور برای مداخله در امور داخلی ایران به منظور حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت‌های فن‌آوری آمریکایی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا به‌طور مجازی با جمعی از نمایندگان شرکت‌های فن‌آوری آمریکایی دیدار کرد تا درباره آنچه «حمایت از دسترسی آزاد مردم در کشورهای تحت تحریم به اطلاعات» خواند، به‌ویژه ایران گفت‌وگو کند.

 

در این جلسه که اغلب از شرکت‌های حوزه فن‌آوری بودند مقاماتی دیگر از وزارت امورخارجه و دفتر کنترل امور دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) نیز حضور داشتند.

 

بنابر اعلام وزارت امورخارجه آمریکا، وندی شرمن در این جلسه با اشاره به مجوز عمومی D-2 تاکید کرد که صدور این مجوز با هدف تسهیل دسترسی ایمن مردم ایران به پلتفرم‌ها و خدمات آنلاین انجام گرفته است و فرصتی را برای شرکت‌های فعال در حوزه فن‌آوری ایجاد می‌کند تا ابزارهای ارتباطی را در اختیار مردم ایران قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------