آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تاکید دوباره ظریف بر نقض حریم هوایی ایران توسط پهپاد آمریکایی



اخبار,اخبار سیاست خارجی

وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر با انتشار چند نقشه بار دیگر بر نقض حریم هوایی ایران توسط پهپاد آمریکایی تاکید کرد.

به گزارش فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر با ارائه نقشه‌ای بار دیگر تاکید کرد که این پهپاد بر فراز حریم هوایی ایران در حال پرواز بود. 

 

وی در این پیام توئیتری نوشت: برای جزئیات دیداری بیشتر درباره مسیر، موقعیت و نقطه‌ای که  هواپیمای بدون سرنشین نظامی آمریکایی که روز پنجشنبه توسط ایران سرنگون شد و آب‌هایی که بر فراز آن در حال پرواز بود، به نقشه‌ها و  مختصات نگاه کنید. هیچ تردیدی درباره جایی که این شیء زمانی که سرنگون شد، وجود ندارد.

اخبار,اخبار سیاست خارجی

اخبار,اخبار سیاست خارجی

اخبار,اخبار سیاست خارجی

اخبار,اخبار سیاست خارجی

 

راهنمای نقشه: آبی: پهپاد. خط زرد: نواحی اطلاعات پروازی ایران. خط قرمز: قلمرو آب‌های سرزمینی ایران. نقاط زرد: مکان هشدارهای رادیویی ارسال شده توسط ایران. نقطه قرمز: نقطه برخورد.

 

وزیر امور خارجه ایران در توئیت دیگری نقشه‌ای از جهان را منتشر می‌کند که در آن مکانی که پهپاد توسط ایران سرنگون شده نقطه گذاری شده و همچنین مرز ایران و مرز آمریکا نیز با خط زرد تعیین شده است. 

اخبار,اخبار سیاست خارجی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------