آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نتانیاهو باز هم خواستار تشدید فشار بر ایران شد/ ادعای کشف مرکز توسعه تسلیحات اتمی ایران در آباده



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در ادامه تلاش برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر تهران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد و گفت باید فشار به ایران را افزایش داد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر به کشورهای جهان توصیه کرد فشارها بر ایران را افزایش دهند.

 

نتانیاهو که در ادامه تلاش‌های اخیر خود برای اثرگذاری بر روابط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همزمان با گام‌های تهران برای کاهش تعهد به توافق هسته‌ای، در قدس اشغالی نشستی خبری برگزار کرده بود، مجددا تهران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد.

 

وی با نمایش چند تصویر ماهواره‌ای و تکرار اتهامات پیشین به ایران، گفت: «از جامعه بین‌الملل می‌خواهم به تحریم‌های رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ بپیوندد تا فشار بیشتری به ایران اعمال شود.»

اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو
اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

 

نتانیاهو افزود: «تنها راه متوقف کردن حرکت ایران به سوی بمب و ستیزه‌جویی این کشور در منطقه، فشار، فشار و فشار بیشتر است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------