آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

«لیندسی گراهام» بار دیگر به ایران هشدار داد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,لیندسی گراهام
سناتور جمهوری‌خواه آمریکا ضمن اعلام اینکه در فلوریدا در جریان حمله به سردار سلیمانی قرار گرفته بود، در خصوص هرگونه پاسخ انتقام‌جویانه ایران به ترور این فرمانده نیروی قدس هشدار داد.

به گزارش فارس، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت «کارولینای جنوبی» در گفت‌وگو با شبکه «فاکس‌نیوز» تصریح کرد که زمانیکه در فلوریدا بود، در جریان «عملیات احتمالی» ترور سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران قرار گرفته بود.

 

وی در این خصوص گفت: «زمانیکه در فلوریدا بودم، در جریان عملیات احتمالی قرار گرفتم. تحسین می‌کنم که به چرخه بازگشتیم. واقعاً رئیس‌جمهور ترامپ را تحسین می‌کنم که به جهان اجازه داد تا بداند که شما نمی‌توانید بدون مصونیت یک آمریکایی را بکشید. ما برای مردم خود ایستادگی می‌کنیم و این قطعاً یک پیام ضروری است». این سناتور جمهوری‌خواه در توجیه اقدام تروریستی واشنگتن علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: «اطلاعات نشان می‌دهد که سلیمانی در حال سازماندهی هرج و مرج در عراق است که به قیمت ضرر زدن به ما و کل منطقه بود. رئیس‌جمهور (ترامپ) در جریان این حملات احتمالی قرار گرفته بود و وارد عمل شد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------