آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

یوسی کوهن: اگر آمریکا از عراق خارج شود، ایران آن را تصرف خواهد کرد



یوسی کوهن،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس سابق موساد در ادعایی، ایران را به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه متهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، یوسی کوهن، رئیس سابق موساد در اولین سخنرانی خود پس از اتمام دوره ریاست خود در اول ژوئن، دیشب (دوشنبه) در طی اظهاراتی درباره برخورد غربی‌ها با مسئله هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرده و مدعی شد: «غرب در مورد مسئله هسته‌ای ایران که باعث بی ثباتی در خاورمیانه شده است، با نرمی برخورد می‌کند.»

 

یوسی کوهن همچنین ادعا کرد: «ما باید با ایران سرسخت و مصمم باشیم. باید به ایران اعلام کنیم که اقدامات آن غیرقابل قبول است. این روند اصلی استراتژیک ما است.»

 

رئیس سابق موساد در ادامه اتهامات خود به ایران افزود: «اگر آمریکا عراق را ترک کند، ایران آن را تصرف خواهد کرد. موشک‌هایی که در عملیات «نگهبان دیوارها» از سمت نیرو‌های مقاومت پرتاب شد، تا حد زیادی از طرف ایران تامین شده بود.»

 

او همچنین در مورد سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان مدعی شد: «هنوز مشخص نیست که او دچار کرونا شده است یا خیر، اما می‌دانیم که مشکلی برای او پیش آمده است و ما در تلاش هستیم این موضوع را روشن کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------