آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بنت: ایران می‌خواهد از طریق افراط‌گرایی اسلام‌گرا بر جهان تسلط یابد



نفتالی بنت،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه باز هم به لفاظی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران می‌خواهد از طریق افراط‌گرایی اسلام‌گرا بر جهان تسلط یابد.

به گزارش فارس، بنت در پیامی از پیش ضبط شده در هفتمین نشست سالانه رسانه‌های مسیحی سازمان مطبوعاتی این رژیم که به صورت مجازی برگزار شد، ادعا کرد: «اینجا در اسرائیل (فلسطین اشغالی)، ما با یک دشمن بسیار آشکار، اسلام ستیزه‌جوی افراطی مبارزه می‌کنیم».

 

وی در ادامه ادعاهایش گفت: وحشتی که از تهران شروع می‌شود به دنبال نابودی اسرائیل، تسلط بر جهان و راندن آن به ورطه تاریک است.

 

او در ادامه، در این نشست که موضوع آن توافقات شکست‌خورده ابراهیم بود، این توافق‌ها را طلوع جدیدی برای جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه خواند و مدعی شد که توافق‌های عادی سازی روابط این رژیم با برخی کشورهای عربی منطقه، ثبات و رفاه منطقه را افزایش داده است.

 

مقام‌های رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر تلاش‌ها برای اخلال در روند مذاکرات وین را شدت بخشیده‌اند و از هر تریبونی برای فضاسازی علیه ایران سوء استفاده می‌کنند.

 

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش‌تر به روزنامه «تایمز» انگلیس گفت: ما با ایران در جنگ سرد هستیم. در ۳۰ سال گذشته ایران در اطراف ما مستقر شده تا حواس ما را پرت کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------