آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اولیانوف: مذاکرات وین می‌تواند اوایل سال آینده میلادی نهایی شود



اولیانوف،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی امروز اعلام کرد که نشانه های دلگرم کننده ای مبنی بر ازسرگیری مذاکرات برچیده شدن تحریم ها در وین در ۵ روز آینده وجود دارد.

به گزارش مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین امروز شنبه در پیامی توییتری نوشت: به نظر می رسد نشانه دلگرم کننده ای از سوی تروئیکای اروپایی وجود دارد مبنی بر اینکه مذاکرات حسب آمادگی ایرانی ها، می‌تواند از ۲۳ دسامبر (۵ روز دیگر) ازسرگرفته شود.

 

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در این خصوص ادامه داد: امیدوارم با توجه به فوریت موضوع و اینکه واقعاً هیچ توجیهی برای به تاخیر انداختن مذاکرات تا ۳ ژانویه وجود ندارد، از سرگیری مذاکرات از ۲۳ دسامبر تایید گردد.

 

 «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین روز شنبه گفت، دور بعدی مذاکرات وین، می‌تواند به توافق منتج شود.

 

اولیانوف در پیامی توئیتری گفت: «فقط ایران نیست که می‌گوید دور هشتم مذاکرات وین می‌تواند آخرین دور باشد برخی دیگر از شرکت‌کنندگان، از جمله روس‌ها نیز این دیدگاه را دارند».

 

سرپرست هیأت روس در مذاکرات رفع تحریم‌ها افزود: «نهایی کردن گفت‌وگوها به‌طور موفقیت آمیز تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه قابل حصول است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------