آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

میشل عون: ایران اطمینان داده که گندم لبنان را تامین می‌کند



میشل عون،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
درحالی که لبنان بخش عمده‌ای از گندم مورد نیاز خود را از اوکراین تامین می‌کرد و اکنون در معرض کمبود این ماده غذایی قرار گرفته است، تهران به بیروت اطمینان داده است تا گندم این کشور را تامین کند.

به گزارش فارس، "میشل عون" رئیس جمهور لبنان در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران پس از دیدارشان در بیروت به وی اطمینان داده است که ایران آماده است در همه زمینه‌ها به ویژه در تامین گندم از لبنان حمایت کند.

 

لبنان بخش عمده‌ای از گندم خود را تا زمان عملیات نظامی روسیه در اوکراین، از این کشور تامین می‌کرد؛ بانک جهانی هشدار داده است لبنان یکی از کشورهایی است که در کوتاه مدت با کمبود تامین گندم مواجه خواهد شد.

 

وزیر اقتصاد لبنان هفته پیش به رویترز گفت، این کشور در جستجو برای متنوع‌سازی تامین‌کنندگان خود است و بیروت در نظر دارد تا 50 هزار تن گندم از هند وارد کند اما زمان‌بندی آن به این بستگی دارد که بانک مرکزی این کشور خط اعتباری لازم را باز کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------