آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

بلینکن: در صورت عدم دستیابی به توافق، به تحریم علیه ایران ادامه می‌دهیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه با اشاره به اعمال تحریم‌های تازه علیه شرکت‌های چینی و اماراتی به‌دلیل فروش محصولات پتروشیمی ایران، گفت، در صورت عدم دستیابی به توافقی درباره برجام، واشینگتن به تحریم‌ها علیه تهران ادامه خواهد داد.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمريكا گفت:ولت بایدن در پیگیری مسیر دیپلماسی معنادار برای دستیابی به بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام صادق و استوار بوده است.

 

در صورت عدم دستیابی به توافق، ما همچنان از اختیارات تحریمی خود برای محدود کردن صادرات نفت، فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی از ایران استفاده خواهیم کرد.

 

آمریکا  شبکه ای از تولیدکنندگان پتروشیمی ایرانی و شرکت های پوششی در چین، امارات و ایران را که از شرکت پتروشیمی تریلیانس و شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران حمایت می کنند، تحریم کرد.

 

پتروشیمی های وابسته به ایران در خارج از این  کشور به انجام معاملات بین‌المللی و دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کنند و از فروش محصولات پتروشیمی ایران به مشتریان در چین و سایر بخش‌های شرق آسیا حمایت می‌کنند./رصد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------