آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

مراسم یلدا در دیدار روحانی و آبه‌شینزو+ تصویر



وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر از ژاپنی‌ها به دلیل جشن گرفتن یلدا در دیدار رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن سپاسگزاری کرد.

به گزارش فارس،‌ «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران روز جمعه در پیامی در توئیتر به سفر «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران به ژاپن اشاره کرد.

 

وی در این پیام توئیتری نوشت: «دیداری جدی،‌ دوستانه و صریح میان رئیس جمهور حسن روحانی و نخست وزیر "آبه شینزو": [این دیدار] به تقویت بیشتر همکاری دوجانبه،‌منطقه‌ای و بین‌المللی منجر می‌شود. همچنین از میزبانان ژاپنی به دلیل جشن گرفتن یلدا با ما سپاسگزار هستیم.»

  

حسن روحانی که به دعوت رسمی نخست وزیر ژاپن به این کشور سفر کرده است، امروز جمعه با وی دیدار کرد.

 

رئیس جمهور ایران در این دیدار تاکید کرد: «تحریمهای آمریکا نوعی تروریسم اقتصادی تلقی می شود و کشورهایی که در راه مقابله با تروریسم فعالیت می کنند باید با این کار آمریکا نیز مقابله کنند.» 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

توییت ظریف در خصوص دیدار حسن روحانی و آبه شینزو

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت که مسائل دوجانبه منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله محورهای گفت‌وگو میان روسای جمهور ایران و ژاپن بوده است.

 

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در توییتی نوشت: نشستی صمیمیانه، صادقانه و بنیادی بین حسن روحانی و آبه شینزو روی داد که باعث شد همکاری‌های دوجانبه منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش تقویت شود. ما همچنین از میزبانان ژاپنی‌مان قدردانیم که انقلاب زمستانی را در کنار ما جشن گرفتند.

 

وی در انتهای توییت خود از هشتگ "یلدا" استفاده کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------