آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

عمان برای میانجیگری میان ایران و آمریکا اعلام آمادگی کرد/ فرانسه: ایران از برداشتن گام‌هایی که اوضاع برجام را وخیم‌تر می‌کند، خودداری کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر امور خارجه عمان امروز و در آستانه پایان ضرب‌الاجل سوم اسفند ماه از سوی ایران از آمادگی کشورش برای میانجیگری میان تهران و واشنگتن در راستای بازگشت به برجام خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: آماده برقرای ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا جهت تسهیل در بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم.

 

به گزارش الجزیره، وزیر امور خارجه عمان در این باره گفت: ما تشویق به گفتگو با ایران در ارتباط با پرونده هسته‌ای را بر اساس اعتماد و جدیت دنبال می‌کنیم.

 

وی در ادامه اضافه کرد که کشورش معتقد است که گفتگو با همه، نزدیک کردن دیدگاه‌ها و سیاست حسن همجواری با کشورهای منطقه اصل مهمی در سیاست خارجی عمان به شمار می آید.

 

فرانسه: ایران از برداشتن گام‌هایی که اوضاع برجام را وخیم‌تر می‌کند، خودداری کند!

 وزارت خارجه فرانسه از ایران خواست از برداشتن گام‌هایی که به ادعای این کشور می‌تواند به وخیم‌تر شدن وضعیت برجام منجر شود، خودداری کند. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه بدون اشاره به بدعهدی‌های طرف‌های غربی در توافق هسته‌ای ایران، اعلام کرد این کشور از ایران می‌خواهد گام‌هایی که به ادعای فرانسه می‌تواند به وخیم‌تر شدن وضعیت برجام منجر شود بر ندارد.

 

اگنس ون‌درمول گفت: به‌منظور حفظ فضای سیاسی و یافتن راه‌حل مبتنی بر مذاکره از ایران می‌خواهیم از برداشتن گام‌های جدیدی که می‌تواند وضعیت توافق هسته‌ای را وخیم‌تر کند خودداری کند. وضعیت این توافق هم‌اکنون به‌دلیل موارد متعدد نقض آن، ازجمله جدیدترین موردی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داده به‌شدت نگران‌کننده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------