آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

شرمن از تجمع ایرانیان حمایت کرد/ واکنش رابرت مالی به تظاهرات ایرانیان خارج از کشور



 معاون وزیر امورخارجه آمریکا,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
معاون وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه مداخلات این کشور در امور داخلی ایران از تجمعات اعتراضی در شهرهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی حمایت کرد و مدعی حمایت از مردم کشورمان شد.

به گزارش ایسنا ، وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهرهای واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.

 

شرمن با تکیه بر ادعاهای واهی مقامات آمریکایی درباره حقایق ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نوشت: زنان ایران و تمام مردم بدون اینکه در معرض خشونت و ارعاب قرار گیرند، سزاوار برخورداری از حق آزادی بیان و اجتماعات مسالمت‌آمیز هستند. امروز، آمریکایی‌ها از واشنگتن و لس‌آنجلس در همبستگی با مردم ایران یک بیانیه محکم صادر کردند.

 

واکنش رابرت مالی به تظاهرات ایرانیان خارج از کشور

در ادامه حمایت‌های مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی از ناآرامی‌های اخیر در ایران نماینده دولت این کشور در امور ایران مدعی شد که تجمعات در شهرهای اطراف جهان نشان‌دهنده حمایت از مردم ایران است.

 

 رابرت مالی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به گزارش خبرآنلاین، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران شامگاه شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به تجمع گروهی از ایرانیان در برلین پایتخت آلمان اشاره و ادعا کرد که شرکت‌کنندگان در این تجمع از مردم ایران حمایت کرده‌اند.

 

وی در پیام خود مدعی شد: تظاهرکنندگان در واشنگتن و شهرهای اطراف جهان حمایت خود را از مردم ایران اعلام کردند، مردمی که به‌طور مسالمت‌آمیز تظاهرات می‌کنند تا دولتشان به حقوق بشر و کرامت آنها احترام بگذارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------