آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

اجازه نمی‌دهیم موضوع هسته‌ای ایران بار دیگر به مسیر قدیمی تقابل برگردد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ایران چین
نماینده چین در وین از آمریکا خواست تا سیاست فشار بر ایران را رها کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رادیو بین‌المللی چین، وانگ چون، نماینده چین در سازمان‌های بین‌المللی در وین، آژانس و ایران را به حل موضوعات مربوط به دسترسی بازرسان به تاسیسات هسته‌ای ایران از طریق گفت‌وگو و همکاری مناسب دعوت کرد تا از آسیب به برجام خودداری شود و موضوع هسته‌ای ایران دوباره به مسیر  ناخوشایند قدیمی «اعمال فشار و تقابل» بازنگردد.

 

وی در ادامه افزود: چین از ایالات متحده می‌خواهد تا از طریق رها کردن فشار حداکثری خود بر ایران، سیاست اشتباه  خود را تغییر دهد. چین همچنین از طرف‌های درگیر می‌خواهد که از اعمال فشار بر  ایران با استفاده از قطعنامه‌ها و اعمال فشار خودداری کنند. 

 

نماینده چین در سازمان‌های بین‌المللی عنوان کرد: در این لحظه مهم، حفظ برجام به حفظ چندجانبه‌گرایی و رژیم بین‌المللی عدم اشاعه کمک می‌کند. همچنین حفظ برجام به حفظ صلح و ثبات در خاورمیانه، که امری در راستای منافع همه طرف‌ها است، کمک می‌کند. چین از همه طرف‌های درگیر می‌خواهد که با ادامه حمایت از گفت‌وگوی سازنده و همکاری بین آژانس و ایران برای حل درست و منطقی مسائل مربوط به اجرای پادمان، تصمیم درستی بگیرند.

 

وی در ادامه گفت: هرگز نمی‌توانیم اجازه دهیم موضوع هسته‌ای ایران بار دیگر  به مسیر  قدیمی تقابل برگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------