آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رئیس‌جمهور آلمان: برنامه موشکی ایران باید محدود شود



رئیس‌جمهور آلمان,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور آلمان با حمایت از مواضع ضدایرانی رژیم صهیونیستی، اتهاماتی را علیه تهران مطرح و تأکید کرد برنامه موشکی ایران باید محدود شود.  

به گزارش فارس، «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان که امشب (چهارشنبه ۳۰ ژوئن) وارد تل‌آویو می‌شود، در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» بر مواضع مشترک برلین و تل‌آویو در برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

 

اشتاین مایر فردا به قدس می‌رود و با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «پائیر لاپید» وزیر امور خارجه و معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

 

رئیس‌جمهور آلمان با تکرار مواضع صهیونیست‌ها در قبال برنامه هسته‌ای ایران در مصاحبه خود مدعی شد که نگرانی‌های رژیم صهیونیستی در قبال ایران موجه است.

 

وی با حمایت از مواضع ایران در قبال برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و با اتهام‌زنی به تهران گفت: «نگرانی‌های اسرائیل درباره تهدید ایران که مشتاق به تسلیحات هسته‌ای است، قطعاً موجه است. من در طول سال‌های مذاکرات دشوار با ایران، دائماً از این نگرانی‌ها مطلع بودم و گفت‌وگوهای زیادی با اسرائیل در خصوص این موضوع داشتم و جدیدترین آن همین چند هفته پیش با رئیس‌جمهور (روون) ریولین و رئیس ستادکل ارتش اسرائیل در برلین بود».

 

اشتاین‌مایر سپس با تأکید بر هدف مشترک برلین و تل‌آویو در قبال ایران گفت: «در خصوص بحث ایران، آلمان و اسرائیل یک هدف راهبردی مشترک دارند: ایران نباید به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند. ما همچنان خواستار محدود کردن برنامه موشکی ایران و فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران در منطقه هستیم».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------