آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا برای یک حمله نظامی خود را آماده کند| ایران: خصمانه و حماقت‌بار است!



 حمله نظامی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به مطلب جنگ طلبانه منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد: تشویق و توصیه رهبران به انتخاب گزینه نظامی - به ویژه زمانی که یک فرآیند دیپلماتیک جدی در جریان است - حماقت بار، خصمانه و مغایر با اصول حقوق بین‌الملل است. 

 به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مایکل دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاه از دموکراسی‌ها اندیشکده دست راستی با استقبال از حمله نظامی از علیه ایران در وال استریت ژورنال نوشته است: لحظه حقیقت برای بایدن؛ اگر مذاکرات هسته‌ای با ایران شکست بخورد، بایدن راحت‌تر می‌تواند برای اقدام نظامی علیه ایران تصمیم‌گیری کند.

 

در توئیت نمایندگی ایران آمده است: کسانی که چنین برنامه‌های بی‌ملاحظه‌ای را طراحی و اجرا می‌کنند، مسئول عواقب آن خواهند بود.

 

در مطلبی که در این روزنامه منتشر شده عنوان شده که در صورت شکست احتمالی مذاکرات جاری در وین بهتر است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای یک حمله نظامی خود را آماده کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------