همدست سلطان سکه دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری یکی از دلالان سکه و ارز با گردش حساب بانکی ۱۲ تریلیون و ۵۵۲ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: این متهم از همدستان سطان سکه است.

به گزارش مهر، سرهنگ  نعمت اله علیپور  در توضیح این خبر، گفت: با دستگیری سلطان سکه، شناسایی همدستان وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا شخصی به هویت (ج. ح) شناسایی شد.

 

وی توضیح داد: این متهم با همکاری وحید مظلومی معروف به سلطان سکه، سکه و ارزها را از بازار جمع آوری کردند و بدین ترتیب موجب افزایش قیمت سکه می شدند.

 

علیپور با اشاره به اینکه این فرد مالک یک باب مغازه طلافروشی در بازار بوده و در زمان آشفتگی بازار تحت پوشش خرید و فروش طلا، اقدام به معاملات طلای آب شده و کاغذ می کرده، تصریح کرد: مجموع گردش حساب های بانکی این فرد در بازه زمانی ۹۳الی ۹۷ بالغ بر ۱۲ تریلیون ریال بوده است.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم از سال ۹۶ تا کنون متواری بوده، گفت: در ساعت ۱۱ صبح روز بیست و هفتم مهرماه این سوداگر بازار ارز در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان  اینکه  با دستور قضائی بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال از حساب بانکی وی توقیف شده است، گفت: متهم با دستور بازپرس شعبه ۱۲ ناحیه ۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب تهران با قرار وثیقه در اختیار این پلیس برای تحقیقات تکمیلی قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------