آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

سوانح رانندگی در آذربایجان‌شرقی 3 کشته و 7 مصدوم بر جا گذاشت



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان موجب کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن هفت نفر دیگر شد.

به گزارش ایسنا، «وحید شادی‌نیا» در جمع خبرنگاران گفت: بامداد امروز( شنبه)  برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در اتوبان کسائی حوالی ترمینال، منجر به فوت عابر60ساله شد.

 

وی گفت: هم‌چنین بامداد امروز، براثر واژگونی یک دستگاه پرشیا در سه راهی اهر حوالی کندرود، یک جوان 23 ساله جان باخته  و سه مصدوم توسط اورژانس 115 راهی بیمارستان شدند. 

 

شادی‌نیا با اشاره به حادثه رانندگی در محور «تبریز- اهر»، افزود: همچنین براثر واژگونی یک دستگاه  نیسان در گردنه گویجه بل حوالی شهرستان اهر، جوان 24 ساله در دم جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر در این حادثه مصدوم شده و توسط اورژانس 115 استان به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل شد. 

 

وی افزود: در سانحه رانندگی دیگری که بر اثر واژگونی یک دستگاه پرشیا در محور «اهر- تبریز» حوالی خواجه رخ داد،  سه نفر مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------