آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

طوفان «سیارا» در اروپا ۶ کشته برجای گذاشت



اخبار,اخبار حوادث,طوفان سیارا
منابع خبری گزارش دادند که طوفان ویرانگر «سیارا» در اروپا طی چند روز ۶ کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این گزارش، در لهستان یک نوجوان ۱۵ ساله به همراه مادرش بر اثر ریزش سقف ساختمان یک تفریح‌گاه اسکی جان باختند. همچنین در تفریح‌گاه کوهستانی بوکوینا تاترانسکا در نزدیکی مرز لهستان و اسلواکی سه گردشگر مجروح شدند. 

 

در سوئد نیز یک نفر با قایقش در جنوب‌ آب های فگن غرق شده و فرد همراه او هم در این حادثه ناپدید شده است.

 

در تحولی دیگر یک کامیون بر اثر شدت وزش باد در اتوبان‌های آلمان واژگون و راننده‌اش جان باخته است. همچنین سقوط یک درخت در اسلوانی جان یک راننده را گرفته است.

 

در جمهوری چک نیز ۵ نفر بر اثر حوادث مرتبط با طوفان سیارا مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. در این کشور کابل برق حدود ۲۹۰ هزار نفر قطع شده است. در شمال فرانسه نیز ۱۳۰ هزار واحد مسکونی بدون برق هستند.

 

همچنین در آلمان وزش باد با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت برق ۵۰ هزار واحد مسکونی را قطع کرده، خدمات ریلی با اختلال گسترده مواجه است و صدها پرواز به فرودگاه های آلمان لغو و یا با تاخیر انجام شده است. مدارس این کشور نیز در بخش‌های شمالی امروز تعطیل بودند. آلمان ها این طوفان را "زابینه" نام‌گذاری کرده‌اند.

 

در انگلیس اما طوفان سیارا خسارت‌های گسترده ای را در چند روز گذشته برجای گذاشته و جان یک نفر را گرفته است. منابع خبری می‌گویند که سقوط درخت بر خودروی مرد ۵۸ ساله در منطقه همپشایر سبب مرگ وی شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------