مرد جوان برادر و مادر خود را به قتل رساند



اخبار,اخبار حوادث
فرمانده انتظامی هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای «چشمه ماهی» بخش «جزمان» از توابع شهرستان هلیلان ۲ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "مجتبی مهدیان " اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

 

وی افزود : با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان ،برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را  با اسلحه شکاری کشته و ۲ نفر دیگر را زخمی می کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه ۲ مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت،خاطرنشان کرد:بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

مهدیان با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است حکمفرماست، گفت: مردم به شایعات مطرح شده  توجه نکرده و اخبار موثق خود را از کانال پلیس ایلام در فضای مجازی دریافت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------