آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انهدام باند سارقان گوشی‌قاپ در اصفهان



اخبار,اخبار حوادث,انهدام باند سارقان گوشی‌قاپ در اصفهان
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 13 نفره سارقان گوشی و وجوه نقد خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده تاکنون به 24 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان و ضرب و شتم شدید مالکان آن‌ها در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی به طور جد بررسی این پرونده را در دستور کار قرار دادند و توانستند پس از چندین روز تلاش هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی کنند.

 

وی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران مجرب پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام و ۱۳ سارق را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و ۴ سواری پژو که از آنها در سرقت‌ها استفاده می شد کشف شد، گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به ۲۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد در شهر اصفهان اعتراف و تعدادی از مال باختگان نیز شناسایی شده اند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می‌شود.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: این سارقان در ساعات پایانی شب عابران پیاده را در مکان‌های خلوت شناسایی و با اعمال زور و خشونت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد آنها را سرقت و بلافاصله متواری می‌شدند که با استعانت از خدای متعال و توان تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بودند، گفت: رسالت پلیس تامین نظم و امنیت جامعه است و به افرادی که بخواهند امنیت جامعه راخدشه‌دار کنند هشدار داده می شود با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضائی روبه رو خواهند شد.

 

هاشمی‌فر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و تاکید کرد: آنچه که برای ما مهم است رضایت‌مندی مردم از نیروی انتظامی است و از مردم شهیدپرور و ولایی استان اصفهان انتظار می‌رود همکاری خود با پلیس را حفظ کنند و در راه تامین امنیت یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند تا مجرمان نتوانند در این شهر جولان دهند و مجرمان نیز بدانند هر دستی که بخواهد برای سلب آسایش مردم بالا رود اجازه پایین آمدن به آن را نخواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------