ماجرای ربوده شدن مارال هجده ماهه در صحنه تصادف مرگبار



اخبار,اخبار حوادث,ربوده شدن مارال
در صحنه تصادف مرگبار خودروی تندر ۹۰ در نزدیکی جلفا، مارال دختر بچه هجده ماهه ناپدید شد.

به گزارش رکنا، در تصادف مرگبار نزدیکی جلفا خودروی تندر ۹۰ به رودخانه انتهای یک دره پرتاب شد. مرد میانسال غرق شد و جان باخت، ولی از سرنوشت نوه هجده ماهه او به نام مارال خبری نیست. این در حالی است که خانواده مارال احتمال ربوده شدن کودک را می‌دهند. خودروی تندر ۹۰، در حالی که مسیر بین جهرود و مرز نور دوست را طی می کرد، با سرعت وارد پیچ ننم وای شد. مرد میانسال که راننده خودرو بود انگار در یک لحظه تعادل خود را برای کنترل خودرو از دست داد.

 

ماشین در دره سرنگون شد و خودرو با شتاب به سمت رودخانه ارس می‌غلتید. مادر مارال روی صندلی عقب خودرو نشسته بود و در دامنه کوه در شیشه عقب ماشین به بیرون پرتاب شد. خودرو لحظاتی در قسمتی از رودخانه آرام گرفت. پدر و پدربزرگ مارال خودشان را از ماشین بیرون کشیدند و روی کاپوت ماشین ایستادند تا از فشار شدید جریان آب در امان باشند. در همان حال وحشت زده نام مارال و مادر او را صدا می‌زدند.

 

ناگهان فشار آب، خودرو را در جریان آب رودخانه سرنگون کرد. ماشین با جریان آب پیش می‌رفت و در عمق ۲۵ متری آب فرو می‌رفت.

 

مارال در صحنه تصادف گم شد

هشت ماه است که خانه پدر و مادر مارال هجده ماهه در شهر مرند، از صدای خنده و گریه کودک شیرخواره شان خالی است و خبری از او در دست نیست.

 

از روزی که در راه برگشت از تصادف نوروزی خودروی پدربزرگ مارال دچار سانحه شد و پدربزرگ جان خود را از دست داد، خانواده مارال سیاه پوش عزای او شدند.

 

اما آنچه این روز‌ها داغ این خانواده را دوچندان می‌کند، این است که هیچ کس هیچ نشانی در صحنه تصادف از مارال پیدا نکرد.

 

عموی مارال در مورد گم شدن برادرزاده اش گفت: «نیم ساعت بعد از اینکه متوجه تصادف خانواده برادرم شدم، در محل تصادف حاضر شدم. نیرو‌های امداد و نجات هم در محل حاضر بودند. بعد از ساعتی جسد پدرخانم برادرم، در فاصله شش کیلومتری از محله حادثه کشف شد که بر اثر غرق شدگی در رودخانه جان خود را از دست داده بود. برادرم و همسرش هم توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، اما از همان موقع خبری از مارال نبود.»

 

مارال غرق یا ربوده شد؟

امدادگران هلال احمر با استمداد از سه گروه غواص و سگ‌های زنده یاب، رودخانه و حاشیه آن را گشتند.

 

عموی مارال در ادامه گفت: «خودروبرادرم کف رودخانه گرفتار شده و حتی با استفاده از جرثقیل و آهن ربا هم نتوانستیم آن را بیرون بکشیم. امدادگران عقیده داشتند مارال در خودرو جا مانده است، اما برادرم و پدرخانم او، وقتی خودشان را از ماشین بالاکشیدند و چند لحظه روی کاپوت ایستادند خبری از مارال در ماشین نبود. از طرفی با اینکه برادرم و پدربزرگ مارال خیلی سنگین وزن بودند، اما فشار آب آن‌ها را تا چندین کیلومتر آن طرف‌تر برده بود. چطور می‌شود مارال با جثه کوکش در ماشین مانده باشد و آب مارال را با خود نبرده باشد. از طرفی مارال، کفش و کلاه و شال گردن داشت که هیچ کدام از این‌ها پیدا نشد. کاپشن مارال آب زیادی به خود می‌گرفت و باید یا جسد پیدا می‌شد و یا لااقل نشانی از او روی آب می‌ماند. همانطور که در صحنه تصادف ساک و کیف مارال پیدا شد، باید از خودش هم نشانه‌ای بر جا می‌ماند.»

 

عموی مارال در ادامه در مورد ظن خانواده مارال راجع به دختر خردسال گفت: «مادر مارال می‌گوید که در صحنه تصادف مارال را محکم در آغوشم گرفته بودم. ما حدس می‌زنیم که شاید مارال با مادرش بیرون از خودرو پرتاب شده، اما کسی او را ربوده باشد.»

 

ماجرای تماس‌های مشکوک به خانواده بچه گمشده

عموی مارال در ادامه گفت: «در روز‌های اول بعد از وقوع حادثه تماس‌های مشکوکی با خانواده ما گرفته می‌شد و تقاضای کمک مالی می‌کردند. ما برای گم شدن مارال پرونده قضائی تشکیل داده بودیم و پلیس تماس‌های مشکوک را پیگیری کرد، اما نتیجه‌ای نداشت. عده‌ای از محلی‌ها می‌گویند که در این قسمت از رودخانه چند باری اتفاق افتاده که بچه‌ها غرق شوند و جسدشان پیدا نشود. اما برادرم می‌گوید زمانی که خودرو در آب افتاد، مارال در ماشین نبود.»

 

خانواده مارال تقاضا دارند که پیگیری‌های قضایی برای پیدا شدن ردی از مارال ادامه پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------