تعمیر موتورسیکلت در منزل حادثه آفرید/ سوختگی 4 نفر در اصفهان



حوادث اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از سوختگی سه مرد و یک زن در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین حوادث در این بازه زمانی مربوط به آتش سوزی بوده است.

 

وی با بیان اینکه ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه امروز آتش سوزی زن ۴۸ ساله در شهرضا گزارش شد، افزود: شدت سوختگی این فرد زیاد بود و با درخواست اورژانس هوایی عملیات انتقال این بیمار با همکاری هوانیروز ارتش از پد هوایی منظریه به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انجام شد.

 

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: پایان عملیات امدادرسانی به این بیمار ۱۶ و ۱۰ دقیقه بوده است.

 

وی همچنین به اعلام حادثه حریق منزل مسکونی در فلاورجان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه به اورژانس استان گزارش شده است.

 

عابدی گفت: در این حادثه دو مرد ۵۴ و ۴۳ ساله که در حال تعمیر موتور در داخل منزل و نزدیک بخاری بودند دچار سوختگی شدند.

 

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در فلاورجان روستای کرسگان رخ داده است، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شد که مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل کردند.

 

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به انفجار در منزل مسکونی در اصفهان نیز افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۶ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه در این حادثه کپسول گاز در منزل مسکونی منفجر شده است، تصریح کرد: این حادثه در شاهین شهر خیابان حافظ اتفاق افتاده است.

 

عابدی با اشاره به اعزام یک دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه گفت: مرد ۳۷ ساله در این حادثه دچار سوختگی در اندام شد که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------