آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،…

اولین اظهارات روحانی زخمی حادثه مترو شهرری؛موضوع امر به معروف صحت ندارد/ اصلا ضارب را ندیدم



روحانی مصدوم حادثه مترو شهرری گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد.

 به گزارش باشگاه‌خبرنگاران‌جوان؛ روحانی مصدوم شده در حادثه مترو شهرری در تشریح درگیری روز گذشته اظهار داشت: ضارب را اصلا ندیدم و به صورت ناگهانی و از پشت با جسمی تیز ضربه ای به گردنم وارد کرد.

 

وی افزود: همه این وقایع در چند ثانیه رخ داد. وقتی ضربه به گردنم وارد شد درصدد مقاومت برآمدم و تلاش کردم جسم تیز را از ضارب بگیرم، به همین دلیل و با مقاومت در برابر حمله ضارب، کف دست چپ و گونه سمت راست صورتم نیز دچار پارگی شد و پس از آن از حال رفته و چیزی متوجه نشدم.

 

روحانی مصدوم شده در حادثه مترو شهرری گفت: 2 نفر از حاضران در ایستگاه نیز تلاش کردند که جسم تیز را از ضارب بگیرند که آنها نیز در جریان درگیری با ضارب مصدوم شدند.

 

وی افزود: موضوع امر به معروف و نهی از منکر و یا درگیری احتمالی بنده با فرد ضارب که از سوی برخی مقامات و نهادها منتشر شد، صحت ندارد .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------