آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

زورگیری از جوانان با تهدید و فحاشی/ اراذل و اوباش خانی‌آباد جاعل عناوین نظامی بود



اخبار حوادث - زورگیری از جوانان با تهدید و فحاشی/ اراذل و اوباش خانی‌آباد جاعل عناوین نظامی بود

مرد خلافکاری که با جعل عناوین نظامی اقدام به زورگیری از مردم می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

ساعت 8 صبح 18آبانماه در پی اعلام یک مورد سرقت به عنف در آدرس خاني آباد ، خیابان شقايق از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ بلافاصله ماموران گشت این یگان به موقعیت اعزام و به بررسی موضوع می پردازند.

در همین حین دو پسر جوان به ماموران مراجعه می کنند و ضمن معرفی خود به نام های  "مهران" 22ساله و "عادل"26 ساله به ماموران اظهار داشتند که در آدرس فوق در حال تردد بودند که ناگهان فردی به هویت "کرامت" 33ساله که از اراذل و اوباش منطقه خانی آباد نو است به زور و فحاشی یک دستگاه تلفن همراه آنان را به سرقت برده و شیشه عقب خودرو پرایدشان را تخریب کرده است.

به دنبال این موضوع ماموران ضمن بررسی و اطمینان از صحت گفته های شکات و با توجه به تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل صحت موضوع برای ماموران تایید می شود و با گرفتن مشخصات ظاهری متهم، مراتب را از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار را در منطقه به اجرا می گزارند.

در ادامه متهم دقایقی بعد در حالیکه در یکی از خیابان های فرعی منطقه در حال پرسه زنی بود مشاهده و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل می شود.

در بررسی بیشتر مشخص گردید متهم دارای چندین مورد سابقه دستگیری به اتهام جرایمی چون غصب عناوین نظامی،جعل عنوان نظامی،  دستگیری به اتهام حمل مواد مخدر و دستگیری به اتهام سارق موتورسیکلت است.
 
سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152خانی آبادنو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه شکات و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی  معرفی شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------