آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

خنج در استان‌فارس ۵بار لرزید



فرماندار شهرستان خنج با اشاره به ۵ زلزله امروز در این شهرستان گفت: این زلزله‌ها با مقیاس ۲.۹ تا ۳.۴ ریشتر از صبح امروز ۵ بار خنج را لرزاند اما هیچ یک خسارتی به این شهرستان وارد نکرد.

به گزارش تسنیم، مختار عباسی از 5 زلزله در شهرستان خنج خبر داد و اظهار داشت: این زلزله‌ها با مقیاس 2.9 تا 3.4 ریشتر با عمق 5 تا 15 کیلومتر از صبح امروز 5 بار خنج را لرزاند اما هیچ یک خسارتی به این شهرستان وارد نکرد.
 
وی با اشاره به آمادگی مسئولان و مردم شهرستان خنج برای زلزله‌های احتمالی گفت: خنج بر روی گسل زلزله قرار گرفته و به همین دلیل در طول سال بارها دچار زلزله می‌شود و مرکز زلزله‌های امروز یکی از روستاهای این شهرستان بوده است.
 
عباسی با بیان اینکه در چندسال اخیر در بحث مقاوم‌سازی مسکن‌های شهری و روستایی اقدامات خوبی در خنج انجام شده است، افزود: با تسهیلات بنیاد مسکن و فرهنگ‌سازی برای مقاوم‌سازی و ساخت و ساز اصولی زلزله خسارتی برای این شهرستان نداشته است.
 
فرماندار خنج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال زلزله در ساعات آتی وجود دارد، هماهنگی‌های لازم با استان برای پیشامدهای احتمالی انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------