آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

کلاهبرداری به بهانه خرید بلیت مترو



کلاهبردارحرفه‌ای که با اخاذی و جا به جایی کارت بانکی شهروندان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در محله میدان آزادی تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از مأموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی به دست آوردند متهم به بهانه گرفتن بلیت مترو کارت‌های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد افزود در یک عملیات منسجم و ترفندهای پلیسی متهم را در حال کلاهبرداری از یکی از شهروندان غافلگیر و دستگیر کردند.

 

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و از متهم ۷ عدد کارت بانکی مسروقه کشف شد.

 

سرهنگ کرمی راد با اشاره به اینکه متهم به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------