آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در آزادراه شیراز - اصفهان/ حادثه تلفات جانی نداشت



تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در آزادراه شیراز - اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده از توابع استان فارس گفت: به دنبال بارش برف و یخبندان، تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در کیلومتر ۲۰ جاده ایزدخواست به خسروشیرین در محور آزادراه شیراز - اصفهان به وجود آمد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت.

علی سعادتمند شامگاه شنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: این حادثه در ساعت ۱۹ شنبه رخ داد که ۱۳ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

 

وی افزود: هشت نفر از مصدومان در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا و پنج نفر هم به مرکز درمانی ایزدخواست و سپس به شهرستان آباده منتقل شدند.

 

سعادتمند اظهار کرد: تنها پس از ۱۵ دقیقه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر و برای اسکان احتمالی آن ها تعداد ۶۰ تخته پتو و ۱۵۰ عدد کنسرو ارسال شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده دامه داد: با تلاش‌های نیروهای امدادی هم اکنون محور آزادراه باز و تردد در جریان است، شهرداری ایزدخواست نیز نسبت به هماهنگی مسجد جهت اسکان مسافرین، طبخ نان و فراهم کردن اقلام مورد نیاز اقدام نمود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------