آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

فوت ۲ نفر از کوهنوردان مفقود شده در سبلان



کوه نوردان سبلان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سرپرست هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر گفت: شامگاه روز گذشته ۳ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات سبلان مفقوده شده بودند که جسد ۲ تن از این کوهنوردان پیدا شده و یک نفر دیگر هم در قید حیات بوده و در حال امدادرسانی و انتقال به بیمارستان است.

اصغر نظری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر در گفت‌وگو با فارس در مشکین‌شهر اظهار کرد: شامگاه روز جمعه ۱۵ دی، تماس تلفنی مردمی ‌با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر کوهنورد در ارتفاعات سبلان برقرار شد که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، با ۵ تیم خودرویی کوهستانی با ۲۷ نفر، عملیات جستجو توسط امدادگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

 

وی افزود: ۲ نفر از این کوهنوردان خانم و یک نفر آقا بودند که هر سه کوهنورد با رده سنی بالای ۵۰ سال از استان آذربایجان شرقی هستند و پس از جستجوهای انجام شده مشخص شد که این کوهنوردان از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و متاسفانه ۲ خانم کوهنورد جان خود را از دست داده‌اند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مشکین‌شهر بیان کرد: در حال حاضر امدادرسانان در تلاش برای انتقال اجساد یافت شده و هم‌چنین مداوای یک کوهنورد مصدوم دیگر هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------