آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

درگیری چند زندانی موادمخدر در بوشهر/ معاون استاندار: یکی از زندانیان پتو را آتش زده بود



درگیری در زندان بوشهر،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
چند زندانی موادمخدر در بوشهر درگیر شدند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شب گذشته (یکشنبه شب) تعدادی از زندانیان بند موادمخدر زندان مرکزی بوشهر با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری با حضور و اقدام به موقع نیروهای انتظامی و حفاظتی زندان، بدون بروز هر گونه خسارت و مشکلی پایان یافت.

 

اکبر پورات اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت پس از بروز درگیری میان چند زندانی موادمخدر زندان مرکزی بوشهر در شامگاه دیروز به سرعت وارد بند شده و با خاتمه دادن به درگیری، آرامش را در بند برقرار کردند.

 

وی افزود: در جریان این درگیری، یکی از زندانیان اقدام به آتش‌ زدن پتوی مورد استفاده در داخل بند می کند که دود ناشی از آن، موجب ایجاد دود و آلودگی برای دقایقی در بند موادمخدر زندان شد که ۶ زندانی دچار دودگرفتگی برای بررسی شرایط جسمی به بهداری زندان منتقل و پس از ساعتی به بند بازگشتند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: با اقدام به موقع نیروهای حفاظتی زندان، این درگیری هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------