آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

تصادف در محور خلیل‌آباد-بردسکن/ 3 کشته و زخمی



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر گفت: براثر تصادف در محور فرعی روستای تکمار خلیل‌آباد به بردسکن یک نفر کشته و دو تن نیز مصدوم شدند.

محمد گلعذار در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی به مصدومین برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پراید در محور کیلومتر ۷ جاده خلیل‌آباد به بردسکن فرعی روستای تکمار خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این حادثه بین دو خودروی سواری پراید با پژو ۴۰۵ اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات خلیل‌آباد(یادمان شهدای کندر) به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: در این برخورد سه نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد دو نفر به شدت مصدوم که توسط نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان خاتم‌الانبیا شهرستان خلیل‌آباد برای اقدامات درمانی بیشتر منتقل شدند و یک نفر فوتی که تحویل شهرداری شد.

 

گلعذار با اشاره به اینکه این عملیات با همکاری پلیس‌راه، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی به پایان رسید، ضمن توصیه به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ادامه داد: شهروندان هنگام تردد در محورهای مواصلاتی نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

فوتی حادثه که یک مرد با سن حدودی ۲۵ سال بود که در صحنه تصادف جان خود را از دست داد . جاده‌های منطقه ترشیز یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی در منطقه ترشیز هستند که هر هفته شاهد حوادث ناگواری هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------