آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

تيراندازی در مجيديه تهران/ ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه دستگیر شدند



تيراندازی در مجيديه تهران،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرک از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در محله مجیدیه تهران خبر داد و گفت: ۲ متهم‌ دستگیر شده با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ‌ سعید راستی روز چهارشنبه اظهار کرد: دیروز ماموران مرکز عملیات این سازمان خبری در خصوص تیراندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله مجیدیه به سمت فردی حمله ور شده و به طرف او تیراندازی کرده‌اند که این اقدام موجب جراحت این فرد شده و متهمان نیز بلافاصله محل درگیری را ترک کرده بودند.

 

سرهنگ راستی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

 

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی هویت بدست آمده مشخص شد متهمان سابقه دار هستند لذا مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل پلیس در آمد و در یک عملیات منسجم هر ۲ نفر دستگیر شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------