آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

خودکشی دختر قزوینی به خاطر عکس های خصوصی اش



خودکشی دختر قزوینی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی استان قزوین از نجات جان یک دختر ۱۹ ساله در حال خودکشی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۵ روز گذشته _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان روی پل عابر پیاده آزادراه قزوین-زنجان روبه‌روی دانشگاه آزاد، مأموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند دختر جوان از دکل پل بالا رفته و به صورت مخاطره‌آمیز به سمت اتوبان نشسته است که = افسر گشت انتظامی با خون‌سردی و اقدامات روان‌شناسی به این دختر جوان نزدیک شد و با جلب اعتماد او، در اقدامی شجاعانه و حالتی نامتعادل اقدام به گرفتن دختر جوان کرد و به همراه عوامل امدادی وی را از منطقه خطر دور کردند.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از نجات جان این دختر جوان توسط مأموران پلیس، موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفت‌وگو با روان‌شناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوءاستفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

 

سردار ابراهیمی با توصیه به شهروندان برای انتشار ندادن تصاویر شخصی در فضای مجازی اضافه کرد: سوءاستفاده از فیلم و عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرایم حوزه فضای مجازی است.

 

وی ادامه داد: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرایم رایانه‌ای جرم محسوب می‌شود و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------