آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،…

قاتلان بی‌رحم قبل از ترک کشور دستگیر شدند/قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - قاتلان بی‌رحم قبل از ترک کشور دستگیر شدند/قتل جوان 18 ساله در انبار ضایعات

عاملان قتل جوان 18 ساله در شهر سیرجان توسط پلیس شهرستان تایباد خراسان رضوی قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر قتل جوان 18 ساله گفت: دو قاتل متواری که فرودین ماه امسال تا کنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضا شهرستان سیرجان بودند روز گذشته و توسط پلیس شهرستان تایباد دستگیر می‌شوند و جهت بازجویی تحویل پلیس آگاهی استان کرمان شدند.
 
وی تشریح کرد: 25 فرودین ماه امسال خبری مبنی بر کشف جنازه جوانی در یکی از نقاط شهر سیرجان به پلیس این شهر مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی  موضوع به محل اعزام شدند.
 
سرهنگ حیدری مقدم افزود: بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی شهرستان سیرجان نشان داد این پسر جوان( 18 ساله) توسط قاتلان خفه شده است. در پی تحقیقات گسترده پلیسی عاملان قتل که دو جوان 24 و 25 ساله بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در این راستا روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر مشاهده متهمان به قتل در نقطه مرزی شهر تایباد تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهر به محل اعزام و با همکاری نیرو‌های مرزبانی آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
 
وی گفت: در بازجویی از متهمان انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شده و اظهار داشتند در روز حادثه پس از درگیری در یک انبار ضایعات  مقتول را خفه و با خودروی پراید جسدش را در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر سیرجان رها کردند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------