آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

گروگان از چنگال آدم ربایان نجات یافت



اخبار,اخبار حوادث ,گروگان گیری

 

اخبار حوادث - گروگان از چنگال آدم ربایان نجات یافت

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: یک گروگان ربوده شده در شهرستان ایرانشهر با تلاش نیروهای انتظامی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سرهنگ محمد دفتری افزود: آدم ربایان که این فرد گروگان گرفته شده را در ارتفاعات حومه ایرانشهر نگهداری می کردند با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای عملیاتی و امنیتی مخفیگاه آنها شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: آدم ربایان که به منظور آزادسازی این گروگان 300 میلیون ریال وجه نقد طلب کرده بودند قبل از رسیدن به اهداف شوم خود دستگیر و گروگان مذکور صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی افزود: همزمان با وقوع آدم ربایی با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند که با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی موفق به شناسایی یکی از گروگانگیران شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: با دستگیری نخستین متهم سایر متهمان نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیر کننده سه متهم دیگر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ دفتری انگیزه گروگانگیری در این پرونده را ناشی از اختلافات مالی عنوان کرد.

اخبار حوادث - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------