آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

وعده ازدواج، ترفند زورگیران خشن بود



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سرقت طلاجات با فریب دختران
وعده ازدواج، ترفند زورگیران خشن بود

سارقانی که به بهانه ازدواج با دختران رابطه دوستی ایجاد کرده سپس با سوء استفاده از اعتماد و کشاندن آنها به داخل منازلشان، زورگیری می کردند توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

سرهنگ منصور خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت :با دریافت پرونده ای با موضوع سرقت به عنف طلاجات از دختری در شهریار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های بیشتر و اخذ اظهارات شاکی مشخص شد یکی از سارقان به بهانه ازدواج با شاکی رابطه دوستی ایجاد و سپس با اعتمادسازی وی را سوار بر خودروی خود کرده و با کشاندن وی به داخل پارکینگ منزلش قصد زورگیری اموال وی را داشته که با سرو صدای شاکی پرونده و رسیدن همسایگان، سارق متواری شده است.

سرهنگ خدادادی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مشخص شد متهمان با زنی دیگر رابطه دوستی ایجاد کرده و قصد زورگیری از وی را دارند که در عملیاتی ویژه متهم در شهر اندیشه دستگیر و به بزه ارتکابی اعتراف و اذعان کرد با همراهی دوست دیگر خود، دختر جوان را به بیابان های اطراف شهرک اندیشه کشانده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلاهای وی کردند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: با توجه به احتمال زورگیری متهمان دستگیر شده به نام های «ش - ت» و «ح - ح» با همین شیوه از سایر قربانیان، پلیس آگاهی غرب استان تهران از شهروندان خواست تا اگر با این نوع شیوه و شگرد از آنان زورگیری شده به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران واقع در شهرک اداری شهریار مراجعه و طرح شکایت کنند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------