آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"/ پایان سرقت سریالی از طلافروشی‌ها و صرافی‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان تحت پوشش ماموران ناجا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد چنداز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی از صرافی‌ها و طلافروشی‌ها که سارقان تحت عنوان ماموران حفاظت اطلاعات و آگاهی ناجا اقدام به سرقت کرده بودند و وصول آن توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان تصریح کرد: سارقان در ساعات پایانی شب، مالکان صرافی و طلافروشی‌ها را تعقیب کرده سپس تحت پوشش ماموران نیروی انتظامی آن‌ها را به مغازه بازگردانده و به بهانه‌های مختلف اموال آن‌ها را به سرقت می‌بردند.
 
سرهنگ چنداز در ادامه اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه و شگردهای خاص پلیسی بالاخره دو نفر از اعضای باند مذکور شناسایی و دستگیر شده و پس از آن سرکرده باند نیز که با هویت جعلی در استان اصفهان تردد می‌کردد شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سرکرده باند مذکور چندین کارت جعلی با هویت‌های مختلف نظامی و انتظامی کشف و ضبط شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------