آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

موادفروش قیامدشت در مخفیگاهش به دام افتاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با دستگیری متهم مواد فروش در محدوده قیام دشت در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی هروئین، شیشه و تعدادی اموال مسروقه خودرو کشف شد.

سرهنگ مجتبی شمس در گفتگو با مهر در تشریح عملیات دستگیری متهم افیونی افزود: با اطلاع شهروندان ساکن در خیابان باهنر منطقه قیامدشتت مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از موادفروشان سابقه دار به نام "داود" پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

با تحقیقات صورت گرفته ماموران دریافتند متهم منزل خود را به پاتوق سارقین و مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل کرده و این امر موجبات ناامنی و سلب آسایش شهروندان را فراهم آورده است که در این رابطه موضوع به مقام قضائی اعلام و دستور دستگیری متهم صادر شد.

 

بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی این یگان به محل اعزام شده و در داخل کوچه متهم را دستگیر کردند.با تفهیم دستور قضائی ماموران ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل وی شدند و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در چندین بسته اماده فروش و پک های پلاستیکی و پیمانه های بسته بندی مواد و تعداد ۵ عدد پایپ آغشته به مواد مخدر و تعداد ۳۰ عدد گوشی تلفن همراه و چندین عدد پنل خودرو کشف شد.

 

پرونده متهم پس از جمع بندی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------