آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

كشف 1كيلو ترياك از معده يك قاچاقچي در قزوين



 

 

كشف 1كيلو ترياك از معده يك قاچاقچي در قزوين

 

سرهنگ ' قاسم غياثوند ' در گفتگو با ايرنا، افزود : به دنبال تماس تلفني با پليس مبني بر استعمال مواد مخدر توسط فردي در عوارضي آزادراه ' قزوين –زنجان' ماموران پاسگاه 'كورانه' قزوين بلافاصله در محل حاضر وفردي را با مقدار 5/1 گرم ترياك دستگير كردند.

اين مسوول ادامه داد : متهم دستگير شده با دستور قضايي به پليس مبارزه با مواد مخدر تحويل واز آنجا به زندان قزوين معرفي شد.

وي افزود: اما ماموران با انجام اقدامات دقيق اطلاعاتي دريافتند كه فرد تماس گيرنده با پليس ، شخص متهم بوده كه ماموران را به محل كشانده تا دستگيرش كنند و مواد بلعيده شده را وارد زندان كند.

رييس پليس مبارزه بامواد مخدر استان قزوين اظهار داشت : به دنبال آن ماموران با هماهنگي قضايي با حضور در زندان مواد را كشف ومتهم مجددا به دادسرا معرفي شد. غياثوند خاطرنشان كرد : اين قاچاقچي قصد داشته اين مواد را به مبلغ 400 ميليون ريال در زندان به فروش رساند. اين مسوول تاكيد كرد : تحقيقات پليس در اين خصوص ادامه دارد .../تحلیل:انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------