چهار سارق سیم و کابل برق در دیواندره دستگیر شدند



فرمانده انتظامی کردستان گفت: باند چهار نفره سارقان تجهیزات انتقال برق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در دیواندره کشف شد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت کابل برق از انبار تسویه خانه آب شرب یکی از محلات شهرستان دیواندره، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی دیواندره با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی باند سارقان را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده، سارقان به سرقت تجهیزات انتقال برق از انبار مذکور اعتراف کردند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کابل برق سرقت شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سردار آزادی با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 

۱۶ تن کود شیمیایی قاچاق در قروه کشف شد

 

جانشین فرمانده انتظامی کردستان هم از کشف ۱۶ تن کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع بازار به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان قروه خبر داد.

 

سرهنگ لطف الله دارابی اظهار کرد: ماموران انتظامی قروه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محور قروه به همدان یک دستگاه کامیون کشنده حامل کود شیمیایی قاچاق را شناسایی کردند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۳۱۵ کیسه کود شیمیایی بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع به وزن ۱۶ تن کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------