آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

برادرکشی به دلیل اختلافات خانوادگی



کرمانشاه رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: اختلافات خانواگی میان دو برادر در روستاهای کرمانشاه با قتل یکی از آنها و دستگیری قاتل در شهرستان کرج پایان یافت. 

 به گزارش ایسنا؛ سرهنگ "علی کرمی" اظهار کرد: پس از وقوع قتل مردی ۶۰ ساله در یکی از روستاهای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی کاراگاهان مشخص شد مردی ۶۵ ساله با شلیک اسلحه شکاری به سمت برادرش باعث مرگ او شده و سپس به نقطه نامعلومی گریخته است.

 

 کرمی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از نقاط شهرستان کرج شده و پس از هماهنگی لازم طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف متهم به قتل برادرش، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد اختلاف او با برادرش پس از جدایی فرزندانمان از هم که زن و شوهر بودند، آغاز شده است.

 

وی گفت: طبق اظهارات فرد قاتل، روز حادثه برادرش با یک قبضه اسلحه برنو به درب منزل آنها مراجعه و اقدام به تهدید آنها کرده و متعاقبا او نیز با اسلحه شکاری به سمت برادرش شلیک و باعث مرگش شده است.

 

 کرمی از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------