آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

حمله زورگیران به یک خانواده در تهرانپارس؛ زن باردار فرزندش را از دست داد



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که در جريان زورگيری از يک خانواده باعث سقط جنين يک زن جوان شده بودند.

به گزارش فارس، سردار علي وليپور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جواني به اداره هجدهم مراجعه کرد و در طرح شکايت خود گفت که همسرم باردار بود، روز حادثه ما قصد داشتيم تا دختر 4 ساله خود را به مهدکودک ببريم؛ براي همين تصميم گرفتيم تا آنجا به صورت خانوادگي پياده‌روي کنيم؛ در يکي از خيابان‌هاي تهرانپارس بوديم که ناگهان 2 مرد جوان با يک موتورسيکلت جلوي پاي ما ايستادند و با چاقو به قصد سرقت آيفون 13 پرومکس به من حمله کردند؛ آنها پس از اينکه زخمي‌ام کردند، موفق به سرقت موبايل شدند و سريعا از صحنه جرم گريختند.

 

شامی ادامه داد: دقايقي نگذشته بود که همسرم که شاهد اين حادثه بود در خيابان درد شديدي در شکم خود احساس کرد، سريعا به بيمارستان رفتيم اما در آنجا مشخص شد جنين همسرم سقط شده است و ما فرزندمان را از دست داديم.

 

اين مقام ارشد انتظامي در خصوص دستگيري متهمان توضيح داد:  بدين ترتيب تيمي از کارآگاهان براي شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت وحشيانه وارد عمل شدند و در نخستين‌گام براي بازبيني دوربين‌هاي مداربسته پاي در صحنه جرم گذاشتند اما در فيلم‌ها مشخص شد که متهمان پلاک موتورسيکلت و چهره خود را پوشانده‌ بودند.

وي تصريح کرد: کارآگاهان در گام بعدي به سراغ تحقيقات محلي رفت که در اين مرحله موفق شدند هويت يکي از متهمان سابقه‌دار را شناسايي کنند؛ در ادامه نيز مشخص شد اين فرد زورگير با همدست خود يک باند حرفه‌اي مجرمانه‌اي را تشکيل داده و آنها دست به جرائم زيادي‌ در محله‌هاي شرق، جنوب و شمال تهران زده‌اند.

 

رئيس پليس آگاهي پايتخت متذکر شد: کارآگاهان  در تجسس‌هاي بيشتر با اقدامات فني و اطلاعاتي، پاتوق 2 نفر از سارقان را در ميدان خراسان و خيابان پيروزي شناسايي کردند و متوجه شدند که آنها در يک سال گذشته با 6 متهم ديگر اقدام به ده ها فقره سرقت موبايل‌قاپي و زورگيري از مردم کرده‌اند.

 

وي افزود: تيم پليسي در مرحله بعد راهي مخفيگاه متهمان شدند و پس از تعقيب و مراقبت‌هاي چند ساعته، 2 سارق خشن را در عمليات‌هاي هماهنگ و جداگانه دستگير کردند که در ادامه نيز 6 نفر از اعضاي اين باند تبهکاري در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند.

 

سردار گودرزي عنوان کرد: تحقيقات دقيق‌تر نشان مي‌داد، متهمان با پول‌هاي سرقتي اقدام به خريد اجناس لوکس گرانقيمت از جمله ساعت و تابلوفرش کرده و اقدام به پولشويي با کارت‌هاي بانکي اقوام درجه يک خود کرده‌اند؛ همچنين تعداد زيادي اموال سرقتي از مخفيگاه اين 8 متهم کشف شد.

 

وي افزود: متهمان که در جريان تحقيقات منکر جرم خود بودند پس از مواجهه با شکات و فيلم‌هاي دوربين مداربسته موجود در صحنه جرم به سرقت‌هاي متعدد در تهران و تشکيل باند تبهکاري اعتراف کردند.

 

رئيس پليس آگاهي پايتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضائي متهمان براي کشف جرائم احتمالي و شناسايي ساير مال باختگان در اختيار پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------