آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

دولت کنیا از افزایش آمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به ۲۲۸ نفر خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،…

آموزش و پرورش: مقصر حادثه اتوبوس راهیان نور راننده تویوتا بود / 4 مصدوم هنوز در بیمارستان هستند



مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۳۱ نفر از مصدومان حادثه رانندگی سوسنگرد از مراکز درمانی مرخص شده‌اند

خسرو ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه رانندگی عصر روزگذشته در محور سوسنگرد 35 نفر مصدوم و چهار نفر ( یک راوی، یک مربی و دو دانش آموز) جان خود را از دست دادند.

 

وی ادامه داد: از میان مصدوم شدگان این حادثه 31 نفر‌ با اتمام مراحل درمانی و کسب سلامت عمومی از مراکز درمانی مرخص شده و تنها چهار نفر تحت درمان قرار دارند.

 

این مسئول افزود: ‌از میان مصدومان این حادثه ‌یک مربی و سه دانش آموز به دلیل آسیب دیدگی بیشتر در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خوشبختانه وضعیت این مصدومان رو به بهبودی است و ‌احتمال اینکه امروز از بیمارستان ترخیص شوند، وجود دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به تلاش برای رسیدگی مناسب به وضعیت مسافران این اردو افزود: تیم اعزامی از استان قبل از سپیده دم امروز در اهواز مستقر شده تا فرآیند سازماندهی مسافران راهیان نور نظرآبادی با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرارگیرد.

 

ساکی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا دانش آموزان و مربیان راهیان نور نظرآبادی امروز از طریق هوایی یا راه آهن به استان بازگشت داده شوند.

 

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تویوتا مقصر بوده و مراحل قانونی رسیدگی به این موضوع به طور کامل طی خواهد شد.

 

وی گفت: خانواده‌های دانش آموزان نسبت به سلامت و خدمات رسانی کامل به فرزندانشان در این حادثه‌ مطمئن باشند و بدانند نیازی به حضور آنها در خوزستان نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------