آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

قتل یک جوان سیرجانی در یک قهوه‌خانه زیرزمینی



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از وقوع یک فقره قتل در حوالی ساعت 2 بامداد گذشته در یکی از قهوه‌خانه‌های زیرزمینی و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 6 متهم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، محسن نیک‌ورز در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در منطقه هماشهر از توابع  شهرستان سیرجان، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر می‌شوند.

 

این مقام قضائی تصریح کرد: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد شماری جوان بر اثر یکسری اختلافات پیشین نسبت به مشاجره شدید لفظی با یکدیگر اقدام می‌کنند که متأسفانه پس از درگیری و نزاع یک جوان 24 ساله در این رابطه به قتل می‌رسد.

 

وی با اعلام این‌که در این رابطه 6 نفر از منازعین نزاع منجر به قتل دستگیر شده‌اند، افزود: طی بررسی‌های بعمل آمده از سوی پلیس همه دستگیرشدگان شرب خمر کرده بودند.

 

نیک‌ورز با اشاره به این‌که شماری سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه قریب به اتفاق قتل‌ها به‌صورت هیجانی و بدون سبق تصمیم پیشین رخ می‌دهند و حمل سلاح سرد و شرب خمر در وقوع این حوادث نقش برجسته‌ای دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------