آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

تجاوز سه کارگر افغان به پسر 7 ساله اثبات نشد؛به خاطر همجنس‌بازی 4 سال حبس گرفتند



سه کارگر ساختمانی افغان که پسر هفت ساله‌ای را ربوده بودند صبح دیروز پس از محاکمه به اتهام همجنسگرایی، ورود غیر مجاز به خاک کشورمان و آزار و اذیت پسر بچه در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران هر یک به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شدند.

 به گزارش ایران ؛ماجرا از زمانی آغاز شد که خانواده پسر 7 ساله با مراجعه به کلانتری شکایت کردند که پسرشان توسط سه کارگر افغان مورد آزار و اذیت شیطانی قرار گرفته است. آنها به افسر بازجو گفتند: پسرشان برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه بیرون رفته بود که در میان راه سه کارگر افغان جلویش را گرفته‌اند و او را به بهانه‌ای به داخل ساختمان نیمه کاره‌ای کشانده‌اند و به آزار و اذیت او پرداخته‌اند.

 

بدین ترتیب تیمی از مأموران پلیس تهرانپارس موفق به دستگیری هر 3 مرد افغان شدند وآنها به بردن پسربچه به ساختمــــــــان نیمه کاره اعتراف کردند.

 

متهمان منکر اتهام‌شان شدند و چون هیچ مدرکی درباره تعرض به کودک به‌دست نیامد هر سه متهم به اتهام ورود غیر مجاز به خاک کشورمان و آزار واذیت پسربچه و همجنسگرایی هر یک به 4 سال و شش ماه زندان محکوم شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------