آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

دستگیری سارقان طلافروشی اصفهان



فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق مسلح که ۲ و نیم کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهر اصفهان سرقت و متواری شده بودند، خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در شهر"اصفهان" مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد ۳ سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده‌اند و پس از ضرب‌وجرح فروشنده طلاها را سرقت و متواری می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان موفق شدند هر ۳ سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام ۳ اکیپ عملیاتی در ۳ شهر مختلف آنها را دستگیر کنند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

وی با اشاره به اینکه سارقان طلاهای مسروقه را به مبلغ ۶ میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، گفت: کلیه حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلاها خریداری‌شده بود نیز توقیف شدند.

 

 سردار معصوم بیگی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان، اراذل‌واوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------