آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

اتوبوس مسافربری مشهد- تهران آتش گرفت



صبح امروز اتوبوس مسافربری مشهد- تهران در 55 کیلومتری نیشابور در شعله های آتش سوخت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: این حادثه زمانی رخ داد که لاستیک عقب سمت راننده به علت نا معلومی داغ شده بود که با استشمام بوی لاستیک ، راننده به سرعت اتوبوس را متوقف کرده بود و همزمان اقدام به خاموش کردن آتش با استفاده از خاموش کننده پودری و تخلیه مسافران کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه سرعت عمل راننده موجب شد در همان لحظات اولیه تمامی مسافران به سلامت از اتوبوس خارج شوند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: به دلیل اینکه لاستیک سمت داخل آتش گرفته بود و پودر به خوبی بر روی آتش پاشیده نشده بود، اقدام راننده برای خاموش کردن آتش موفقیت آمیز نبود و شعله‌های آتش به داخل اتاق اتوبوس سرایت کرد و اتوبوس کامل شعله ور شد.

 

حسینی افزود: فاصله زیاد محل حادثه و زمان بر بودن رسیدن نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه و جریان باد موجب شد که شعله‌های آتش بسیار سریع تمام اتوبوس و وسایلی را که داخل آن جا مانده بود به طور کامل بسوزاند.

 

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و میزان خسارت نیز با توجه به وجود برخی از لوازم و مدارک مسافران در داخل اتوبوس نیاز به بررسی بیشتر دارد.

 

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------