آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

۴ کشته و ۱۰ زخمی در جریان انفجار بمب در مسیر قطار مسافربری در پاکستان



پلیس محلی امروز (یکشنبه‌) اعلام کرد: در جریان انفجار بمب بر روی ریل یک قطار مسافربری در جنوب غرب پاکستان دست کم ۴ تن کشته و ۱۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

 به گزارش ایسنا ‌به نقل از خبرگزاری شینهوا، افسر پلیس منطقه نصیر آباد در ولایت بلوچستان پاکستان به رسانه‌های محلی، گفت‌: در پی انفجار بمب بر روی ریل یک قطار مسافربری ۴ نفر کشته و ۱۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

 

پلیس و نیروهای امنیتی به محل حادثه آمده و اقدام به انتقال اجساد و افراد مجروح به بیمارستان محلی کرده‌اند. این افسر محلی همچنین اعلام کرد: انفجار این بمب باعث تخریب بخشی از ریل قطار و خارج شدن پنج کوپه شده است که از راولپندی در ولایت پنجاب به سمت کویته در بلوچستان می‌رفت. تردد قطارها در این مسیر به حالت تعلیق در آمده و پلیس در حال بررسی و تحقیق در رابطه با این انفجار است.

 

پلیس همچنین اعلام کرده است که تحقیقات در ارتباط با این مساله است که با چه مقدار مواد منفجره مورد استفاده قرار گرفته و این انفجار چگونه رخ داده است. هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------