آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

دستگیری فرد حامل مواد مخدر و اسلحه در چالوس



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری فرد حامل مواد مخدر در چالوس خبر داد و گفت: از متهم ۱۱۳ گرم ماده مخدر شیشه کشف و متهم به زندان معرفی شد. 

به گزارش ایسنا، سید یونس حسینی عالمی در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش نیروی انتظامی طی عملیات گشت زنی در نیمه شب، مأمورین به دو دستگاه پژو مشکوک شده و پس از نزدیک شدن مأموران، رانندگان هر دو خودرو با در دست داشتن چند بسته مواد مخدر از محل متواری شدند.

 

وی ادامه داد: در عملیات تعقیب و گریز مأمورین موفق به دستگیری یکی از متهمین به هویت ک. ش حدوداً ۴۲ ساله ساکن کلاردشت شدند که در بازرسی از خودروی وی، سه قبضه سلاح بادی و شکاری، ۲۰ عدد فشنگ، ۱۲۶ گرم هروئین، ۹۹ گرم شیره مطبوخ و ۱۱۳ گرم شیشه کشف شد.

 

حسینی عالمی یادآور شد: متهم در حین دستگیری مبادرت به پرداخت رشوه به مأمورین نموده که مراتب صورتجلسه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی، متهم جهت انجام تحقیقات تحت نظر قرار گرفته و دستور توقیف خودروی متهم دیگر نیز صادر شد.

 

حسینی عالمی افزود: پرونده مذکور به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس ارجاع و متهم حاضر پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت و وثیقه روانه زندان شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------