آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

مصدومیت دو کارگر پس از ریزش آوار



ریزش یک مغازه قدیمی در شهرری موجب شد تا 2 نفر زیر آوار بمانند ولی با تلاش ماموران ‌آتش نشانی این دو نفر زنده ولی مصدوم از زیر آوار خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز سه شنبه در این باره به  ایرنا گفت: ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه امروز حادثه آوار در یک مغازه قدیمی در میدان شهرری به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سید جلال ملکی افزود: در یک مغازه قدیمی یک طبقه که سقف های قدیمی داشت و محل فروش ظروف بود بدلیل فرسوده بودن این بنا دچار ریزش شد و ۲ نفر زیرآوار گرفتار شدند.

مغازه قدیمی

 

وی ادامه داد: در زمان حضور آتش نشانان یکی از افراد از زیرآوار توسط شهروندان در حال انتقال به بیرون بود که آتش نشانان این فرد را به بیرون منتقل کردند و پس از دقایقی تلاش نفر دوم نیز از زیرآوار خارج شد.

 

به گفته ملکی، افراد ۲ مرد ۲۵ و ۵۵ ساله بودند که زنده اما مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

 

وی به شهروندان توصیه کرد که همواره حوادث آوار بر اثر گودبرداری روی نمی‌دهد بلکه بنای قدیمی و فرسوده نیز می‌تواند موجب به وقوع پیوستن حوادث آوار باشد به همین منظور به شهروندان و مالکان ساختمان‌های قدیمی توصیه می‌کنیم نسبت به مقاوم سازی و بازسازی ساختمان‌های تجاری و مسکونی که عمدتاً در جنوب و مرکز تهران وجود دارند اقدام کنند./ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------